HTML

2008.03.12. 16:47 Hix__

Hall of Fame + kontár filozófiai megnyilvánulásom

Először is, a blog kikerült az üzenőfalra! :D Éljen!



A továbbiakban pedig elmagyarázom mi ez itten kérem szépen. Bár a legelső posztban ez tömören le van írva, de most az érthetőség kedvéért
részletesen kifejtem a dolgot.

Tehát az üzenőfalat egy csomóan teleszemetelik (miért szemét?, miért nem?, ki dönti el? - ezekre is kitérek majd). Ez meg egy csomó mindenkinek nem tetszik. Nekem sem. Erre föl csináltam egy blogot, ahová ezek a remekművek kikerülnek. Hát ennyi. Ha ettől kevesebb szemét keletkezik, akkor működik. Ha nem, akkor is, mert vannak akik olvassák, én pediglen elfoglalom magamat valamivel unalmas perceimben.

Kicsit zavarban vagyok, hogy most hol is válaszoljak az üzenőfalon feltett kérdésekre (hiszen azok személyesen nekem szólnak). Mert ha ezt az üzenőfalon teszem, akkor szemetelek én is. Ha üzenetet küldök, azt meg nem látjátok, de lehet, hogy kíváncsiak lennétek rá. Ha ide írom a választ, akkor látjátok, de lehet, hogy nem vagytok kíváncsiak rá. Ámbátor valószínűleg nem a megbántott fél az első, aki ezen megbántódik, és lehet, hogy olyanok üzenetei is kikerülnek, akiket nem is ismerek, ezért itt közlöm válaszomat, íme:

A legtöbb esetben engem sem idegesítenek fel az üzenőfalon éktelenkedő értelmetlen üzenetek. Ma is ki fogok rakni néhányat, ami engem nem zavar, ámbátor szerintem nem oda való. Hogy anno ki jelölt be kit, arra már nem emlékszem, de még az is lehet, hogy Te engem, ki tudja. Az viszont nem jó, hogy ezért (mert ide került az üzenet) valaki kibaszásból teleszórja az üzenőfalat. Hiszen az lenne a cél, hogy ne legyen
tele szeméttel. De azt már nem ártana megérteni, hogy ezzel tovább 557 emberrel is kibasztál (mert perpill 558 ismerősöd van velem együtt). Hát rajta, kollektív büntetés.

Törlése is került már sor (ő tényleg nagyon teleszórta az üzenőfalat). Bár így utólag bánom, mert lett volna anyag a blogra. Sőt egy srácot letiltottam a privát üzenetekről (feladó kizárása), mert az adatlapomban történt figyelmeztetések ellenére körlevelekkel bombázott (ráadásul többször külde ugyanazt, idegesítő tud lenni az ilyen).

És a vele fennálló személyes kapcsolatomban ez semmit sem változtatott. Ő valószínűleg megértette, hogy a világ nem úgy működik, hogy vannak emberek akiket nem szeretek, és ők bármit is csinálnak az szar, meg vannak emberek, akiket szeretek és ők bármit is csinálnak is az jó. Hanem vannak emberek, akiket vagy szeretek vagy nem, és vagy jó amit éppen csinálnak, vagy nem, a két dolog nem függ össze ideális esetben. Nem tudok elvakultan polarizáltan gondolkodni. Ebből már volt probléma köztünk, ha emlékszel. A fent említett szimpátiára is ugyanígy vonatkozik ez. Nem ennek a függvénye, hogy valaki ide kikerül-e, vagy sem. A legjobb barátom üzeneteit is idetenném, ha szemetelne. Valószínűleg jót röhögnénk rajta.

Fizikai lényem és a szavak használata megoldható, de nem sok értelmét látom. Elég furcsán érezném magam, ha egy kocsmában azzal basztatnám az ismerőseimet, hogy "figyelj csak, amit tegnap kiírtál, olyat többet ne, mert izééé". Kiafaszt? Egy kocsmában engem már gecire nem érdekel, hogy ki mit írt, az iwiw-re. Inkább nekem szoktak szólni, hogy "jajj de szigorigor vagy", vagy hogy "jót röhögtem a blogodon". Hát ez van, én ilyen vagyok. És ha mások szeméban ez hiba, és ezért a (vélt, vagy valós) hibámért cserébe mindent szarnak tartanak amit csinálok, és nem szeretnek, akkor rajta. Picit idegesít, de elég gyorsan túl tudom tenni magam rajta. És ha az a szeretet, meg a szimpátia, hogy minden létezőt elnézek valakinek, mert őt szeretem meg szimpatikus, és az az utálat és unszimpátia, hogy szólunk, ha valami nincs rendben, akkor beteg egy világban élünk.

Amúgy meg: http://mover.blog.hu/2008/03/10/iwiw_uzenofal_regula

U.I.: Mondanom sem kell, hogy miközben ezt megírtam, továbbra is érkeznek az üzenőfalra a személyesen nekem szóló üzenetek.

Szólj hozzá!

Címkék: filozófia miért kontár priviafalon miértnekik híreslettem


A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofal.blog.hu/api/trackback/id/tr53378077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása