HTML

2008.05.22. 18:20 Hix__

Ööööööö.... nem értem.

Üdv mindenkinek!

Egy nagyobb szünet volt, de már itt vagyok. A másik blogomban megmondom miért, de mivel lusta vagyok, ezért még bele telik pár napba, mire kiteszem az új megmondást.

Na szóval!

Újabb netzaj birtokába jutottam Csodaszarvas által, íme:







Na ezért mondtam, hogy netzaj.
Sok a fölös enerdzsi, a billentyűzet meg csak kopik, az adatbázisban pedig gyűlnek a rekordok, Kínában meg éheznek (Copyright by Nelly néni from my napközi). Amitől viszont a falra mászok, a "cya". Mennyire rühellem az ilyen fasszágokat...

U.I.: kicsiny blogjátszóteremen továbbra is csak az enyém a lapát, és csak az a homok kerül a pirosfogantyús, kék vödörbe, amit én szórok bele. Magyarul ezek itten az én szubjektív és szánékosan irritáló megjegyzéseim, úgyhogy ha nem tetszik, akkor nyomd meg az <ALT><F4> -et egyszerre.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofal.blog.hu/api/trackback/id/tr50482730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása