HTML

2008.06.06. 10:21 Hix__

Delete + társszerző

Na ma már nem bírtam tovább.
Gondoltam becsekkolok iwiw-re, mert a másik blog frissült, hát beírom a profilomba (be szoktam). Erre már megint faszom goaparty ajánló, meg "ott kanyarodjatok le öt kilométerrel később, de majd úgyis megírom sms-ben". Akkor a faszért kell megint teleszemetelni az üzenőfalat. Három oldalon keresztül csak valami goabuliról olvastam valakinek az egyoldalú közléseit (az illető hölgyemény egyébként már besérült egyszer ezért), hát faszom elegem lett, törlés, szevasz. Pedig ő volt a legjobb screenshot szolgáltatónk, de mindegy, nem bírtam tovább. Most csak ennyi, ha lesz valami érdekes szólok.

Amúgy társszezők jöhetnek ha van kedv, mert látjátok hogy előbb-utóbb törlöm az ilyeneket, meg amúgy is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofal.blog.hu/api/trackback/id/tr50506412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása