HTML

2008.03.10. 13:42 Hix__

Rakjunk ki sokszor ugyanazt + félreértelmezés + jó észrevétel.





Mikor kitaláltam, hogy elindítom ezt a blogot, gyorsan beléptem iwiw-re, hátha találok is valamit az első bejegyzésnek. A fenti kép fogadott. Ritka az ilyen szerencsére, de folytatódott, íme:
Tehát összesen kilenc alkalommal került az üzenőfalra ugyanaz, hátha valalkinek nehéz a felfogása (erről itt már bővebben megemlékeztem). Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a kilencből három üzenet nem a "Zöld FUN club"-tól jött, hanem annak létrehozójától. Így volt, aki hármatat kapott, volt aki hatot, de én kilencet (gondolom nem vagyok egyedül vele).
  Következő práblem: "Zöld FUN club". Két baj van ezzel, az egyik az, hogy nem FUN, hanem FAN, a másik meg az, hogy ha már tulajdonnév, akkor Club, és nem club.
  Végül az utolsó üzenet: kellemes csalódás, vannak értelmes emberek is, hajrá. Szerencsére nekem már régóta nem küldtek ilyen körlevelet. Ebben közrejátszhat az adatlapom kellemes hangvétele is :)

Szólj hozzá!

Címkék: sokszorugyanaz


A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofal.blog.hu/api/trackback/id/tr29374206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása